Noutăți Despre Sistemul Magrav

1844

Câteva Noutăți Importante Despre Sistemele Magrav

În acest articol, vă prezentăm câteva informații foarte utile despre sistemele de energie magrav, pe care dl. Keshe ni le-a împărtășit în conferința nr. 216 din 22 Martie 2018.

Concret, el explică că dacă am folosi sisteme magrav montate inclusiv pe instalația de iluminat a locuinței, reducerea de energie ar crește cu încă câteva zeci de procente până aproape de 90-100%.

De asemenea el punctează faptul că la sistemele magrav clasice, pe timpul iernii și nu numai, în special la utilizarea sistemelor de încălzire rezistive, căldura pe care aceste aparate o disipă blochează nanoacoperirea elementelor rezistive (astfel, economia fiind doar de câteva procente). Și anunță, că noile sisteme magrav pe care le-a testat cu succes în Africa, nanoacoperă inclusiv elementele rezistive, astfel încât încălzirea este puțin diferită, dar care permite o economie maximă de energie electrică!

El afirmă că faptul că cei mai mulți n-au văzut economii la facturile de energie după utilizarea unităților magrav, se datorează așa ziselor ”contoare inteligente”.

Acestea analizează cantitatea de energie consumată în urmă cu 1, 2 sau mai mulți ani, și în momentul în care apare surplusul de energie generat de unitatea magrav, este programat să „creadă” că ceva a fost în neregulă și compensează cu cantitatea de energie lipsă.

Astfel, pe facturi apare aceeași cantitate de energie în medie asemănătoare cu cea de anul trecut.

Dl. Keshe afirmă că o situație asemănătoare se întâmplă și cu mașinile, în special cele fabricate după anii 2008.

Acestea au sisteme inteligente care sunt programate a nu permite „improvizații” care să reducă consumul de carburant cu mai mult de 10-20%.

În acest fel, chiar dacă avem unități magrav auto montate pe mașină de mult timp, și în mod normal după o perioadă de timp, condiționarea magrav a acesteia ne-ar putea aduce o economie de carburant mai mare de 20%, computerul mașinii va înregistra același consum, și chiar dacă nu are nevoie de acel carburant, îl va scoate afară pe evacuare.

Deci, vom avea o performanță mai bună a mașinii dar nu vom avea o economie de carburant mai mare de 10-20%.

Dar dacă s-ar putea ocoli acest cip al mașinii, economia de carburant înregistrată ar fi de peste 50%, afirmă dl. Keshe.

Pentru a aprofunda subiectul unităților plasmatice magrav, consultă și lista de articole de mai jos:

Primele Dovezi De Economie Înregistrate La Sistemele Magrav

Primul Meu Magrav – Manual De Construcție Pas Cu Pas

Economie De 80% La Conectarea În Paralel A Patru Unități Magrav

Experienta Lui Jackie Cu Magravul Auto Și Explicațiile Dlui. Keshe

Ce Sunt Nanomaterialele Și Cum Se Formează Ele?

Reducerea Consumului De Energie Electrică Într-o Instalație Fotovoltaică

DISTRIBUIȚI